رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رها گلی

خاله سمیرا

1392/11/15 14:19
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله سمیرا جون.آوا  و  ماهان عقش خاله هستن.

ای خواهر لوبیاهارو سه روز با زیره  نم کردم که جوونه زده بعد پوست کندم با گوشتا گذاشتم بپزه.له شدن.من به عشق لوبیاها درست کردم.(اااا ایی اووو)

اگه امروزم دلدرد بشه که.....

الان خانم چون در طی شب بیدار میشدن غش کردن کنار بخاری

آوا گلگلی رو بووووووووس کن

از 5شنبه از خونه بیرون نرفتم فقط یکبار رفتم دکی و زود برگشتم بداد مامان برسم که رها گریه میکرد.

هرکس واسه آروم کردن دلدرد نی نی سه ماه و نیمه و گریه هاش راهکاری داره بگه لطفاو همچنین چجوری وزن کم کنم

از اسفند دیگه میخوام همه چی بخولم.منم گنا دارم سه ماه فقط گوشت و مرغ و ماهی آبپز خوردم شبام سیب زمینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها گلی می باشد