رهارها، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رها گلی

جای صبح با شب قاطی شده

1392/11/20 15:27
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.دو روزه که ساعت 5:30 میخوابی.منو بابا رضا خیلی خسته شدیم.استعداداتم شبا شکوفا میشه.جدیدا مثل پرگار میچرخی به سمت عقربه های ساعت.سرتم مرکز دایره ای که با پاهات میچرخونیه.

به دستا و انگشتات دقت میکنی.سعی میکنی اسباب بازی هاتو بگیری بذاری دهنت.

دیشب دو خوابیدی با پتو و سشوار.باورم نمیشد اینقدر راحت خوابیدی.هی بلند میشم شکمتو نگا میکردم ببینم نفس میکش یا چون سابقه نداشت...

صبح بیدار شدم8:30برای شیر دادنت.بعدم اومدم نت که امتحان ضمن خدمتو بدم.11بیدارت کردم.خوش اخلاق بودی خدارو شکر.خاله سمانه اومد دیدنت ساعت 1.تا 2باهات بازی میکرد.

امروز واسه تولد بابایی محسن کارواش سفارش دادم.راستی واسه عروسی الهه همسایه دعوت شدم نمیدونم برم؟نرم؟چی بپوشم؟تورو ببرم؟نبرم؟پیش کی بذارمت؟با کی برم ؟کادو چی ببرم؟

الانم به بابا رضا گفتم یکساعت بخوابه که تو روز ببرتمون بیرون.دلم گرفت همش شبا با استرسو گریه ی تو سوار ماشین شدیمو نمیتونیم دور بزنیم چون دقیقا موقع دور زدن شروع به گریه میکنی.افسوس

منم برم یکم پیشت بخوابم چشمام سنگین شده.

دوستت داریم.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها گلی می باشد